Discussieavond 28 oktober: Toekomst van de Oostvlietpolder

Op donderdagavond 28 oktober a.s. organiseert de VVD Leiden een politieke avond over de toekomst van de Oostvlietpolder. Vanwege het grote gebrek aan ruimte voor woningen, bedrijven en voorzieningen in Leiden, hebben zowel de lokale VVD als Ondernemend Leiden de noodklok geluid: er moet gekeken worden naar meer plekken om te bouwen dan alleen binnen de stadsgrenzen.

Daarom komt ook bebouwing van de Oostvlietpolder in beeld. Maar wat betekent dat voor de toekomst van de Oostvlietpolder? En hoe kan het gebrek aan ruimte in de gemeente Leiden opgelost worden? Dat zal het onderwerp van gesprek zijn op deze avond.

Sprekers zijn statenleden Peter van Waaij (economie) en Karima Bouchtaoui (wonen), voorzitter van Bedrijvig Leiden Willem-Jan Zirkzee en gemeenteraadslid Maarten de Crom. Zij gaan met elkaar, maar ook graag met u het gesprek aan over de toekomst van de Oostvlietpolder.

Het wordt een mooie avond in De Vergulde Kruik te Leiden vanaf 19:30 uur, waarbij natuurlijk ook ruimte is voor een hapje en een drankje. Alle geïnteresseerden zijn welkom: zowel leden als niet-leden van de VVD Leiden.