Gezocht: kandidaten en lijsttrekker voor de Gemeenteraadsverkiezingen 2022

Ga jij Leiden liberaler maken? Waar wacht je nog op? Meld je nu aan als kandidaat voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022.

In maart 2022 vinden de gemeenteraadsverkiezingen weer plaats. Deze verkiezingen kunnen we alleen winnen met een sterke kandidatenlijst, gevuld met geboren en getogen Leidenaren, nieuwe politieke talenten en voorvechters van veranderingen om onze stad nog mooier te maken. De kans om in Leiden het verschil te maken! Waar wacht je nog op?

Hier vind je de vacaturetekst en de profielschets. Solliciteer voor 1 april 2021 door je CV, een motivatiebrief en een (pas)foto te sturen naar secretaris@vvdleiden.nl

Wat is een kandidatenlijst zonder een inspirerende lijsttrekker die deze aanvoert?

Hier vind je de vacaturetekst en profielschets voor lijsttrekker. Solliciteer voor 1 april 2021 door je CV, een motivatiebrief en een (pas)foto te sturen naar secretaris@vvdleiden.nl

Je kan ook iemand anders voordragen als voorlopige kandidaat. Stuur hiervoor een mail met een korte motivatie naar secretaris@vvdleiden.nl. Het bestuur neemt dan contact op met de desbetreffende persoon.