De Talentpoule

De talentpoule is een groep binnen de VVD Leiden van ge├źnthousiasmeerde leden die graag n├ęt iets meer uit hun lidmaatschap halen. De poule volgt met elkaar verschillende lezingen die aansluiten bij de interesse van de leden of lezingen van interessante sprekers uit het politieke en bestuurlijke leven. Middels deze activiteiten en persoonlijke gesprekken helpen we deze leden dichterbij hun gestelde doelen. Georganiseerde activiteiten zijn bijvoorbeeld campagnevoeren op sociale media en een lezing van VVD Internationaal. De talentpoule biedt ook handvatten. Handvatten die de leden kunnen helpen om de kansen te pakken die de VVD allemaal biedt. In de talentpoule kun je dan ook leren en groeien. Aangezien we allemaal liberalen zijn, ligt de nadruk op zelfontplooiing en het zelf actief pakken van kansen. De talentpoule kan je opleiden, begeleiden en wellicht in contact brengen met de juiste mensen, maar het is aan jou om dit zelf actief op te pakken. Daarbij kun je bijvoorbeeld denken aan het volgen van trainingen die in het lokale netwerk (buiten de talentpoule) worden georganiseerd.